مقایسه کالا
 تاییدیه Enreach for Service Provider برای ATAها و گیت‌وی‌های ویپ Grandstream

تاییدیه Enreach for Service Provider برای ATAها و گیت‌وی‌های ویپ Grandstream

0 دیدگاه

گرنداستریم که از سال 2002 با ایجاد سولوشن‌های ارتباطاتی و شبکه یکپارچه خود جهان را به هم متصل کرده، امروز اعلام کرد که ATAها و گیت‌وی‌های VoIP این شرکت گواهینامه Enreach UP را از Enreach for Service Provider دریافت کرده است. Enreach for Service Provider با استفاده از پلت‌فرم قابل سفارش بر اساس طراحی Enreach UP اکنون می‌تواند از ATAهای سری HT800 و دروازه‌های VoIP سری GXW4200 Grandstream برای ساخت سولوشن‌های VoIP کارآمد و مقرون‌به‌صرفه استفاده کند.

Grandstream به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی محصولات VoIP و ارائه‌دهنده پیشرو ATA و گیت‌وی‌های VoIP، کیفیت، قابلیت اطمینان و سهولت در استقرار را به مشتریان Enreach UP ارائه می‌دهد. سری ATAهای HT800، ادغام تلفن‌های آنالوگ، PBX و تجهیزات مشابه با شبکه‌های VoIP را از طریق 1، 2، 4 یا 8 پورت FXS آسان می‌کند، در حالی که GXW4200 Series VoIP Gateways از طریق 16، 24 یا 32 پورت FXS همان عملکرد را برای محیط‌های کاری متوسط ​​تا بزرگ ارائه می دهند. شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از ATAها و گیت‌وی‌های Grandstream، به مشتریان خود کمک کنند تا با استفاده از تجهیزات آنالوگ موجود، سولوشن‌های VoIP آسان و مقرون به صرفه‌ای بسازند.

برتراند پورسلوت، مدیر عامل Enreach for Service Providers می‌گوید: ((ما خوشحالیم که ATAهای سری HT800 و گیت‌وی‌های VoIP سری GXW4200 Grandstream را به لیست دستگاه‌های جدید خود برای همکاری‌های آینده اضافه کرده‌ایم. این تاییدیه، به مشتریان SP ما اجازه می‌دهد تا دامنه و انعطاف‌پذیری را که با پلتفرم Enreach UP به کار می‌گیرند، گسترش دهند و این خود با توجه به خاموش شدن PSTN در بسیاری از کشورهای اروپایی و فراتر از آن، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.))

فیل باورز، مدیر بازاریابی جهانی گراند استریم، می‌گوید: ((تیم ما اینجا در Grandstream از اعلام این تاییدیه هیجان زده است. ما یکی از اولین شرکت‌هایی هستیم که درگاه‌های ATA وVoIP را در جهان تولید کردیم، و مطمئن هستیم که تخصص و محصولات ما به شرکای Enreach for Service Provider کمک می‌کند تا پیشنهادات انعطاف‌پذیری را به مشتریان خود ارائه دهند.))

نظرات کاربران