مقایسه کالا
Vtech دارایی های Gigaset را خریداری می کند

Vtech دارایی های Gigaset را خریداری می کند

0 دیدگاه

شرکت وی‌تک، یک شرکت بزرگ هنگ‌کنگی در زمینه تولید محصولات آموزشی الکترونیکی برای کودکان و تلفن‌های بیسیم، قرار است دارایی‌های شرکت گیگاست را خریداری کند. گیگاست یک شرکت آلمانی است که در سال 2008 از شرکت زیمنس جدا شده و در بورس فرانکفورت با کد GGS معامله می‌شود. گیگاست در زمینه تلفن‌های بی‌سیم، تلفن‌های کسب و کار و محصولات هوشمند ارتباطی فعالیت می‌کند.

وی تک قرار است دارایی‌های گیگاست را با پرداخت  10 میلیون یورو خریداری کند. این دارایی‌ها شامل کارخانه تولید محصولات گیگاست در بوخولت آلمان، برند گیگاست، محصولات و خدمات گیگاست و حقوق مالکیت فکری گیگاست هستند.

این خریداری یک گام استراتژیک برای وی‌تک به شمار می‌آید که می‌تواند موجب تقویت جایگاه رهبری آن در بازار تلفن‌های بی‌سیم، گسترش کانال‌ها و محصولات جهانی آن و افزایش توانایی تحقیق و توسعه و تولید شود. همچنین وی تک می تواند از استعدادهای مهندسی گیگاست برای بهبود فناوری محصولات خود بهره ببرد.

 این جابه جایی قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۴ انجام شود و وی‌تک از منابع داخلی خود برای پرداخت هزینه آن استفاده کند. این قرارداد فروش نیاز به تایید مقامات نظارتی و سهامداران گیگاست دارد.

نظرات کاربران