مقایسه کالا
پاناسونیک کانکت ، برنده معتبرترین جایزه بین‌المللی طراحی 2023 شد

پاناسونیک کانکت ، برنده معتبرترین جایزه بین‌المللی طراحی 2023 شد

0 دیدگاه

بر اساس گزارش Panasonic Connect، اخیرا این شرکت برنده پنج جایزه طراحی «iF Design Award 2023» شده است. این جایزه که توسط انجمن بین‌المللی طراحی واقع در هانوفر آلمان، سازماندهی شده، یکی از معتبرترین جوایز جهان در زمینه طراحی‌های صنعتی است.  

امسال 133 کارشناس از سراسر جهان، حدود 11 هزار محصول از 56 کشور را به دقت بررسی کردند که در نتیجه آن، پاناسونیک کانکت، برنده 5 جایزه برای پنج مورد از محصولات خود شد که در ادامه معرفی شده‌اند.

1. خدمات پذیرش تماشاگران مجهز به فناوری تشخیص چهره برای بازی‌های Dome Giants توکیو

این یک دستگاه خدمات پذیرش تماشاگران با استفاده از فناوری تشخیص چهره است که به عنوان یکی از محصولات برنده، از آن تقدیر شده. 

این فناوری، نیاز به بلیط، کارت‌های اعتباری و ایستادن در صف‌های طولانی را از بین می‌برد و امکان ورود بسیار آسان به ورزشگاه را فراهم می‌کند. این دستگاه، تحول دیجیتالی بزرگی در ارائه تجربه‌ای خاص برای تماشاگران ایجاد کرده است. 

2. لیزر «Blue Direct Diode»

این دستگاه، برای جوشکاری و برش مس که پرداخت‌کاری آن دشوار است، استفاده می‌شود. این لیزر، هشت برابر دقیق‌تر از لیزرهای طراحی شده تا امروز بوده و راندمان بالاتر، اندازه کوچک‌تر، مصرف کم‌تر و وزن سبک‌تر، از ویژگی‌های بارز آن است. 

این نوع لیز، مبتنی بر فناوری سنتز با طول موج اختصاصی است که نسبت به لیزرهای نزدیک به فروسرخ، مصرف انرژی را تا 30 درصد کاهش داده و CO2 کمتری منتشر می‌کنند. این طرح، به عنوان تعهد پاناسونیک به محیط زیست، برای جایزه دوم انتخاب شده است. 

3. بلندگو و دوربین 360 درجه «PressIT360»

این دستگاه کارآمد، برای کنفرانس‌های آنلاین و یکپارچه طراحی شده که مجهز به دوربین 360 درجه، میکروفون و بلندگو است. استفاده از این دستگاه، مشکلات رایج در اتاق‌های کنفرانس را حل کرده و افراد مختلف به راحتی می‌توانند از هر نقطه جهان با کیفیتی فوق‌العاده، به جلسه بپیوندند. 

مسائل دیگری که آشکار شده اند عبارتند از زمان مورد نیاز برای آماده شدن برای ابزارهای فناوری یکی دیگر از مزایای این وسیله، عدم نیاز به صرف زمان و روش اتصال ساده آن است.

4. دستگاه‌ جوش تمام دیجیتال

اینورتر 100 کیلوهرتز با عملکرد پالس، پاشش جوش را تا 78 درصد کاهش داده و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. این دستگاه‌ها، پشتیبانی آسان و دسترسی اطلاعات لازم برای تنظیم پارامترهای جوشکاری که نیاز به تجربه و تخصص دارد را فراهم می‌کند. به‌علاوه، یک کنترل از راه دور دیجیتالی و صفحه نمایش 7 اینچی که تنظیمات جوش را ساده می‌کند، تجربه ویژه‌ای به افراد ارائه می‌دهند. 

5. سیستم سرگرمی در هواپیما (Astrova)

Astrova، یک راه‌حل جدید سرگرمی برای هواپیما است که فناوری‌های الکترونیکی و اویونیک پیشرفته‌ای را برای تجربه یک سرگرمی ایده‌آل ارائه می‌دهد. بخش اویونیک، با ارائه بهترین سخت‌افزار، مزایای زیادی مانند افزایش وفاداری مشتری، بهبود امتیازات NPS، شخصی سازی، تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های نقشه متحرک 4K، فراهم می‌کنند. 

هدف پاناسونیک کانکت، تغییر و بهبودی، پیشرفت جامعه و ایجاد پلی به دنیای فردا است.  به‌علاوه تعهد این شرکت به کیفیت و در عین حال توجه به محیط زیست، باعث شده تا در عرصه جهانی، در بین موفق‌ترین‌های جهان قرار بگیرد. 

نظرات کاربران