مقایسه کالا
راه اندازی مرکز تلفن کارخانه یخچال سازی دیپوینت (شرکت گل آسای سرما) توسط ایده آل گستر

راه اندازی مرکز تلفن کارخانه یخچال سازی دیپوینت (شرکت گل آسای سرما) توسط ایده آل گستر

0 دیدگاه

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمانیدگی رسمی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در آخرین همکاری خود با سازمان‌ها و شرکت‌های نام آشنا و معتبر، مرکز تلفن شرکت گل آسای سرما (برند دیپوینت) را با موفقیت نصب و راه‌اندازی کرد. این شرکت یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در زمینه تولید انواع یخچال‌های Depoint محسوب می‌شود. 

شرکت ایده آل گستر برای راه‌اندازی مرکز تلفن این مجموعه بزرگ، از یک دستگاه سانترال تحت شبکه KX-NS1000 در دفترمرکزی (واقع در تهران) و یک دستگاه سانترال KX-TDE600 در کارخانه (واقع در ایوانکی گرمسار) استفاده کرده است. امکان لینک شدن کل مرکز تلفن، استفاده از داخلی‌های آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه، مدیریت آسان و ... تنها بخشی از امکاناتی هستند که تکنسین‌های فنی ما در ایده آل گستر، در اختیار شرکت گل آسای سرما (برند دیپوینت) قرار داده است. 

اعتماد مشتریان، بزرگترین سرمایه ایده آل گستر است و ما همواره تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم، تا به خوبی از این اعتماد صیانت و پاسداری کنیم. استفاده از تجهیزات کاملا اورجینال، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش بهینه و گارانتی معتبر 12 ماهه، سبب شده‌اند تا ایده آل گستر در تمام این سال‌ها، یک نام آشنا و قابل اعتماد برای شما مشتریان عزیز محصولات پاناسونیک باشد. 

نظرات کاربران