مقایسه کالا
18 سالگی ایده آل گستر - 18 سال افتخار در کنار شما بودن

18 سالگی ایده آل گستر - 18 سال افتخار در کنار شما بودن

1 دیدگاه

روز سوم آذر 1400 یک روز خاص در تاریخ شرکت ایده آل گستر بود. ما در این روز مهم، 18 سالگی ایده آل گستر را جشن گرفتیم. ما به خود یادآوری کردیم که 18 سال است که در کنار شما عزیزان حضور داریم. اکنون 18 سال از اولین روزی که شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را به عنوان نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک آغاز کرد می‌گذرد. در تمام این سال‌ها، همراهی و رضایت مشتریان، بزرگترین هدف و خط مشی ما در ایده آل گستر بوده و هنوز هم خود را به این دو اصل، وفادار می‌دانیم. 

خداوند بزرگ را سپاس‌گذاریم که بعد از گذشت 18 سال، همچنان سعادت بودن در کنار شما همراهان همیشگی را نصیب ما کرده است. شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را در روز سوم آذر ماه سال 1382 و تحت عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران آغاز نمود. گذشت زمان و اعمال تحریم‌های مختلف علیه کشورمان، باعث نشد که ایده آل گستر در مسیر خود دچار یاس و ناامیدی شود. امروز و با گذشت نزدیک به دو دهه، ما همچنان در حال عرضه انواع محصولات پاناسونیک به شما عزیزان هستیم و اکنون، به عنوان مرکز مجاز پاناسونیک در ایران، شناخته می‌شویم. 

کسب رضایت حداکثری مشتریان و برطرف کردن تمامی نیازهای آن‌ها، هدف اصلی مجموعه ایده آل گستر محسوب می‌شود. از این رو،  به جهت پاسخ به نیازهای شما عزیزان در زمینه دسترسی به انواع تلفن‌ها و تجهیزات مراکز تلفنی تحت شبکه، محصولات دو برند مهم دیگر یعنی یالینک و گرنداستریم هم به لیست محصولات و خدمات ایده آل گستر، اضافه شدند. 

بعد از 18 سال فعالیت پرافتخار که حاصل آن، رضایت شما عزیزان بوده، امروز محصولات 3 برند مهم در زمینه تجهیزات مخابراتی (پاناسونیک، یالینک و گرنداستریم) در فروشگاه ایده آل گستر، به مشتریان گرامی عرضه می‌شوند. امیدواریم لطف پروردگار در ادامه مسیر شامل حال ما شده و بتوانیم قدرتمندتر از گذشته، به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهیم. 

اگرچه هر دو شعبه ایده آل گستر در شهر تهران واقع شده‌اند، ولی ما خدمات خود را به تمام مشتریان عزیز از اقصی نقاط کشورمان ارائه می‌دهیم. در هر کجای ایران اسلامی که باشید، می‌توانید به سادگی یک ارتباط آنلاین یا یک تماس تلفنی، از خدمات متنوع ایده آل گستر، برخوردار شوید. این همان هدفی است که در تمام این 18 سال، به دنبال تحقق آن بودیم و همچنان برای دسیابی بیشتر به آن، در حال تلاش هستیم. 

 

نظرات کاربران

  • کاربر ناشناس

    تبریک

    انشاالله تولد 100 سالگیتون را بگیرید . با آرزوی موفقیت روز افزون