مقایسه کالا
فروش هدست‌های یالینک UH36 Mono-Dual در ایده آل گستر

فروش هدست‌های یالینک UH36 Mono-Dual در ایده آل گستر

0 دیدگاه

شرکت بزرگ یالینک که یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات اداری و ارتباطی در جهان به شمار می‌رود، هدست‌های جدید خود را به بازارهای جهانی عرضه کرده است. هدست یالینک UH36 در 2 مدل Mono و Dual تولید شده است. این هدست‌ها به دلیل داشتن کیفیت صدای HD، محبوبیت بالایی در بین کاربران کسب کرده‌اند.

شرکت یالینک این محصولات را برای انواع تلفن تحت شبکه یالینک طراحی کرده که از طریق جک 3/5 میلی‌متری و کابل USB قابلیت اتصال دارند. افرادی که در مرکز تماس یا کال‌سنتر فعالیت می‌کنند، به هیچ وجه از این هدست‌های با کیفیت، خسته نمی‌شوند. چرا که کوسن‌های UH36 از جنس چرم است و در مکالمه‌های طولانی‌مدت در طول روز، باعث اذیت شدن گوش نمی‌شود.

این هدست با تلفن‌های IP بِرند یالینک کاملا یکپارچه است و مدیریت تماس‌ها از طریق UH36 به راحتی انجام می‌شود. تجربه کاربری و لذت مکالمه در هدست یالینک UH36 Mono/Dual توصیف ناپذیر است. هدست یالینک UH36 Mono دارای یک گوشی و کوسن است.

در حالی که مدل UH36 Dual، 2 عدد گوشی و کوسن دارد. این هدست به عنوان تجهیزات جانبی تلفن، از انواع تلفن اداری که دارای خروجی USB و جک 3/5 میلی‌متری هستند، پشتیبانی می‌کند. شرکت یالینک به عنوان یکی از پیشگامان بزرگ صنعت ارتباطات، توانسته تحولی جدید در دنیای فناوری اطلاعات ایجاد کند.

 

برخی از ویژگی‌های هدست یالینک UH36 Mono/Dual

ویژگی‌های این محصول جذاب و کارآمد به طور مختصر به شرح زیر است:

  • کیفیت صدای HD
  • اتصال با جک 3/5 میلی‌متری و کابل USB
  • کاهش سر و صدای اضافی محیط در هر 2 طرف مکالمه
  • نصب آسان

خرید هدست یالینک UH36 Mono/Dual

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید. لینک مشخصات و خرید هدست یالینک UH36 در این قسمت قرار دارد:

هدست یالینک UH36 Mono

هدست یالینک UH36 Dual

کلیدواژه‌های خبر :

نظرات کاربران