مقایسه کالا
تولد 20 سالگی ایده آل گستر

تولد 20 سالگی ایده آل گستر

4 دیدگاه

شرکت ایده آل گستر 20 ساله شد. این موفقیت حاصل تلاش های سخت و مداوم افرادی است که با تعهد و دلسوزانه زیر سایه مدیریت عالی جناب آقای مهندس مهدی آزاد صورت گرفته است. سالگرد تاسیس شرکت جشنی است برای ادامه حیات یک شرکت پس از چندین سال و نویدی است برای آینده ای درخشان.

روز پنج شنبه دوم آذر تمام پرسنل و دوستان و همراهان شرکت دور هم جمع شدیم تا این روز را جشن بگیریم و به هم یادآور شویم که با همکاری و همراهی می توانیم از روزهای سخت گذر کنیم و همچنان پایدار و محکم به مسیر ادامه دهیم.

شرکت ایده گستر از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه محصولات مخابراتی و اداری با برند مطرح پاناسونیک آغاز نموده و همواره تلاش کرده تا با ارائه خدماتی قابل قبول به مشتریان عزیز امکانات لازم را فراهم آورد. این شرکت هم اکنون برندهایی همچون یالینک و گراند استریم و گیگاست را نیز به سبد کالایی خود افزوده است. تمامی محصولات ایده آل گستر از گارانتی 12 ماهه این شرکت برخوردار هستند. همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش همواره در کنار شما خواهند بود.

بیستمین سالگرد تاسیس شرکت ایده آل گستر را به تمام همراهان عزیز تبریک و شادباش می گوییم و از خداوند منان می خواهیم تا ما را در این مسیر پر فراز و نشیب کمک کند تا بتوانیم همواره بهترین باشیم و بهترین را ارائه دهیم.

گالری تصاویر

نظرات کاربران

  • کاربر ناشناس

    شادباش

    با آرزوی موفقیت روز افزون

  • کاربر ناشناس

    عاطفه

    موفق باشید

  • کاربر ناشناس

    چه شرکت باحالی

    خیلی باحاله که همه دور هم جمع شدین. حس خانواده داشتن، کارایی شرکت رو حسابی بالا می بره.

  • کاربر ناشناس

    تبریک

    عرض تبریک خدمت آقای آزاد و همسر محترمشون. امیدوارم همیشه در اوج باشن و سلامت.