مقایسه کالا
دریافت جایزه نوآوری INTERNET TELEPHONY از آزمایشگاه TMC 2020 برای شرکت گرند استریم

دریافت جایزه نوآوری INTERNET TELEPHONY از آزمایشگاه TMC 2020 برای شرکت گرند استریم

0 دیدگاه

شرکت گرنداستریم یکی از بهترین تولید کننده‌های محصولات اداری و ارتباطی در 7 می سال 2020 اعلام کرد که توانسته برنده جایزه نوآوری INTERNET TELEPHONY از سمت آزمایشگاه TMC برای تلفن‌های تحت شبکه سری GRP شود.

جایزه نوآوری INTERNET TELEPHONY از سمت آزمایشگاه TMC به شرکت‌هایی اعطا می‌شود که محصولاتی با ایده‌های جدید و ویژگی‌هایی منحصر به فرد تولید می‌کنند و سهم قابل توجهی در بهبود فناوری ارتباطات روز دنیا را به نمایش می‌گذارند. این جوایز به شرکت‌هایی که کمک بسیاری به این صنعت می‌کنند، داده می‌شود.

سری تلفن‌های GRP2600 از جدیدترین تلفن‌های تحت شبکه گرنداستریم هستند که برای کارهای گسترده طراحی شده‌اند. این تلفن‌ها که نسل بعدی گوشی‌های IP را تشکیل می‌دهند، دارای طراحی براق، محیط نرم‌افزاری کاربر پسند، سیستم عامل یکپارچه و دیگر ویژگی‌هایی چون استفاده از فناوری‌های Wi-Fi، بلوتوث، صفحه نمایشگر LCD دوگانه و پشتیبانی از حداکثر 10 خط است.

تلفن‌های تحت شبکه گرنداستریم سری GRP در صورت وصل شدن به سیستم مدیریت دستگاه‌های گرنداستریم یا GDMS و یکپارچه شدن سیستم، می‌توانند نگهداری، مدیریت کردن و کنترل محیط را به کاربر ارائه دهند. GDSM مخفف عبارت Grandstream Device Management System به معنای "سیستم مدیریت دستگاه گرنداستریم" است.

تلفن‌های سری GRP برای شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات با حجم بالا طراحی شده که نوعی پلت‌فرم صوتی قدرتمند با کاربرد و قابلیت استفاده آسان را با ویژگی‌های نسل بعدی به کاربران ارائه می‌دهد.

تلفن‌های تحت شبکه گرنداستریم سری GRP

جایزه نوآوری INTERNET TELEPHONY آزمایشگاه TMC به بهترین و بی‌نظیرترین محصولات و خدمات صنعت ارتباطات داده می‌شود. چرا که گرنداستریم پیش از این تعهد خود را نسبت به کیفیت و توسعه بیشتر صنعت ارتباطات تلفن‌های تحت شبکه به وسیله سری GRP2600 ثابت کرده است.

مدیر عامل TMC بابت کسب این افتخار بزرگ به کل تیم گرنداستریم تبریک گفت. او همچنین بیان کرد که مشتاقانه منتظر دیدن راه‌حل‌های خلاقانه‌تر از آنها هستم زیرا آنها می‌توانند صنعت ارتباطات را دچار تغییر و تحول‌های فراوانی کنند.


کوتاه در مورد گرنداستریم

شرکت گرنداستریم از سال 2020 تصمیم گرفت تا با طراحی و تولید محصولات ارتباطی یکپارچه به کسب و کارهای مختلف کمک کند تا بیشتر از قبل خلاقانه باشند. خدماتی که در جهت توسعه تجارت و مشاغل کوچک بوده و به دلیل کیفیت، مطمئن بودن و نوآوری‌های بسیار، در جهان شناخته شده است.

گرنداستریم هزینه‌های زیاد ارتباطات را کاهش و امنیت و بهروری در کار را افزایش می‌دهد. محصولاتی که مبتنی بر استاندارد SIP هستند، همکاری گسترده‌تر و انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم می‌کنند.


در مورد مجله INTERNET TELEPHONY

مجله اینترنتی INTERNET TELEPHONY کار خود را از سال 1998 با هدف پوشش اخبار تکنولوژی و ارتباطات تحتشبکه تاسیس شد. در ماه فوریه سال 1998 اولین مطالب خود را با نظرهایی بی‌طرفانه ارائه کرد. محتواهایی غنی و ارائه راحل‌هایی مانند بررسی محصولات و خدمات سایر شرکت‎‌ها که در آزمایشگاه‌های TMC انجام می‌شد، فراهم می‌کرد.

مجله INTERNET TELEPHONY اکنون به بیش از 225000 خواننده در نقاط مختلف جهان، اخبار تکنولوژی و ارتباطات را ارائه می‌دهد.


مختصر و کوتاه در مورد TMC

تمامی کسانی که در نقاط مختلف جهان به دنبال خرید محصولات ارتباطی هستند از طریق آموزش، اخبار صنعت، و رویدادهای زنده شرکت TMC در مورد خرید خود تصمیم‌گیری می‌کنند. بنابراین فروشندگان این محصولات نیز به معیارهای TMC توجه زیادی می‌کنند. رویدادها و همایش‌های حضوری و آنلاین TMC، چشم‌انداز فروش بیشتری را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند.

TMC از طریق دادن جایزه‌ها و هدایا به تولیدکنندگان باعث می‌شود تا مشتریان بالقوه به فرصت‌های فروش برای شرکت‌ها تبدیل شوند و پایگاهی از داده‌های مفید را برای مشتریان ایجاد کنند. همچنین با تبلیغات نمایشی میلیونی در سایر سایت‌های خبری، اعتبار برند را بیشتر می‌کنند.

کلیدواژه‌های خبر :

نظرات کاربران