مقایسه کالا
شرکت ایده آل گستر در دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته

شرکت ایده آل گستر در دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته

0 دیدگاه

هرساله نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف درسراسر ایران برگزار می شود که از این تعداد سهم قابل ملاحظه ای به صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن اختصاص دارد حضور تعداد و فراوانی مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه های مربوط به صنعت ساختمان در مقایسه با سایر صنایع دلیل قابل استنادی برای اثر بخشی حضور در نمایشگاه تلقی می‌شود.

وجود ظرفیت های بیشمار اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و حتی فرهنگی در صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن گویای اهمیت برگزاری نمایشگا های بزرگ و هدف گذاری جهت بهره برداری از این نمایشگاه ها است.

در این راستا، ستاد برگزاری نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته همسو با سیاست‌های تعالی صنعت ساختمان کشور جهت ایجاد فرصت رقابت برای ارائه خدمات و محصولات و خروج از رکود و ایجاد رونق در صنعت ساختمان با حمایت بخش‌های متولی و انجمن های تخصصی این صنعت اقدام به برگزاری دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته در محل شبستان اصلی‌ مصلای بزرگ امام خمینی (ره) نموده است.

شرکت ایده آل گستر صدر نمایندگی رسمی پاناسونیک مفتخر است با هدف جلب رضایت بازدیدکنندگان ومصرف کنندگان، محصولات مخابراتی خود را در عرضه نمایش قرار دهد.

لازم به ذکر است تاریخ شروع این نمایشگاه از 5شنبه مورخ  95/02/02  لغایت یک شنبه مورخ  95/02/05  در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

زمان بازدید از دومین نمایشگاه ساختمان وصنایع وابسته از 10 صبح الی 16 بعد ظهر می باشد.

 

نظرات کاربران