مقایسه کالا
برگزاری اولین سمینار تخصصی سری NS500 پاناسونیک

برگزاری اولین سمینار تخصصی سری NS500 پاناسونیک

0 دیدگاه

اولین سمینار تخصصی سری NS500   پاناسونیک در روز پنج شنبه مورخ 6اسفند 1394  توسط شرکت ایده آل گستر با همکاری فروشگاه اسکویی در سالن همایش الماس هتل فردوسی برگزار گردید.

در این سمینار مباحث آموزشی مربوط به این سری از محصولات پاناسونیک توسط سرکار خانم مهندس  مهدی خان ارائه گردید.

دستگاه  KX-NS500پاناسونیک، مرکز تلفن هوشمند هایبرید است که یک سیستم ارتباطی IP، با هدف بهبود هزینه ها در شرکت های کوچک و متوسط ایجاد کرده و با پیکربندی انعطاف پذیر خود، امکان گسترش، مطابق با نیازهای شرکت را نیز فراهم می نماید. این مدل دارای امکانات پیشرفته ای بوده و ظرفیت آن از 6 خط شهری آنالوگ و 18 خط داخلی تا 288 خط داخلی در یک سیستم واحد، قابل افزایش خواهد بود. 

KX-NS500 یک سیستم ارتباطی یکپارچه با ویژگی های IP نظیر ارتباط تلفن همراه، صندوق صوتی و پست الکترونیکی یکپارچه، پیام های آنی (چت) و ... می باشد. همچنین، این سیستم می تواند از برنامه های کاربردی خود، مانند راهکار مرکز تماس (Call Center)، راهکار سیار (Mobile) و سیستم صندوق صوتی جهت افزایش بهره وری و رضایت مشتریان استفاده نماید.

از سخنرانان دیگر این سمینار می توان به افراد زیر:

جناب آقای بغدادی که  در خصوص زیر ساخت مخابراتی توضیحاتی ارائه نمودند.

جناب آقای عابدی که در خصوص بخش فنی راه اندازی و نصب؛ اطاعات در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند.

 و همچنین جناب آقای اسکویی که در خصوص لایسنسها و نحوه تهیه آنها توضیحات جامعی ارائه کردند، اشاره نمود.

در زمانهای در نظر گرفته شده ابتدا افراد بصورت عملی نحوه عملکرد نمونه موجود از سری NS را مشاهده و سپس سوالات خود را در زمان پرسش و پاسخ مطرح نموده و پاسخ های خود را دریافت نموده اند.
 


جهت مشاهده عکس های بیشتر به گالری تصاویر مراجعه فرمایید.
 

نظرات کاربران