مقایسه کالا
راه حل های پروژکتور پاناسونیک در حال و در آینده

راه حل های پروژکتور پاناسونیک در حال و در آینده

0 دیدگاه

رویداد ها و رخداد های بزرگ مثل نقشه برداری از پروژه ها غالبا بصورت نمای خارجی سازمان دهی می شود که این پروژه ها دارای محدودیت های بسیاری  در زمان ومکان می باشند،.بنابراین صنعت باید به دنبال ارائه راه حل هایی برای امکانات نصب و راه اندازی پروژه داشته باشد.شرکت پاناسونیک اقدام به رونمایی از محصول جدید خود(پروژکتورجدید) تحت عنوان "1/2 مفهوم" کرده است که منجر به داشتن صدا و وزن در هنگام رونمایی از پروژه می شود.

 

" Koichi Kawashima " میگوید: جدا از ازدحام جمعیت،سعی داریم که در زمان توسعه محصولات ،تصاویر پروژه روشن تر وزیباتر باشد،ماتلاش  کرده ایم تا پروژکتور جمع وجور تر وهمه کاره نصب کنیم.
 

iMapp Bucharest 2015

در نمایشگاه IMAPP بخارست 2015 یکی از بزرگترین رویداد های ویدئویی جهان که در رومینا برگزار شد، 104 واحد از 20.000 لومن پروژکتور پاناسونیک برای تولید یک پرتو روشن در یک مسافت طولانی استفاده شد.

همچنین باید اضافه کرد که از پروژکتورهای پاناسونیک برای نمایش هر چه بهتر فواره ها  در لاس وگاس استفاده شد،که تحت عنوان "مبارزه با ماهی کپور" نام گرفت. دراین نمایش بزرگ که می بایست تصاویر را توسط یه وسیله بزرگ حمل کرد، اما پروژکتور پاناسونیک به راحتی توانست  روشن و خاموش کردن  قایق را با دست انجام دهد، و با استفاده از یک ژنراتور کوچک که در کنار هر پروژکتور تنظیم شده بود ، مصرف توان کم آن را فعال کند.
 

Milano Expo

کاواشیما توضیح داد: "در حدود 70 درصد از تمام پروژکتورهایی که در نمایشگاه در میلان استفاده شد، از پاناسونیک بود" 

 

"پروژکتورهای پاناسونیک در آینده"

شرکت پاناسونیک در حال حاضر در حال توسعه لیزر فسفر پروژکتور می باشد، که قادر به تصویر کشیدن روشنایی بالا در یک بدنه جمع و جور کرده است.یوسوکه یاماموتو اظهار داشت :ما نیاز به این داریم که از پروژه های بزرگمان BACK UP تهیه کنیم اما این کار را می خواهیم متوسط لیزر انجام دهیم که نگران چیزی نباشیم.پاناسونیک در حال حاضر به  معرفی کوچکترین و سبک ترین پروژکتور لیزری فسفری جهان نمود تحت عنوان " PT-RQ13K " 


 

از مهمترین خصوصیات PT-RQ13K باید گفت:

روشنایی: 10,000 lumens

وضوح تصاویر: 4K+, 5,120 x 3,200 pixels

مقایسه کردن: 20,000:1

مطلب بسیار شگفت انگیز این است که پاناسونیک  درحال کار بر روی تغییر از HD به 4K، و در آینده به 8K برای صفحه نمایش بزرگ می باشد.این تغییرات افتخار بزرگی برای پاناسونیک محسوب می شود.

 


 


 

نظرات کاربران