مقایسه کالا
برگزاری کنفرانس سالانه پاناسونیک در خاورمیانه

برگزاری کنفرانس سالانه پاناسونیک در خاورمیانه

0 دیدگاه

در کنفرانس سالانه مدیریت CS، که همزمان با دهمین المپیک فنی محلی برگزار شد، پاناسونیک بر استراتژی مشتری محوری اش تأکید کرد.  

کنفرانس سالانه پاناسونیک در دوبی - امارات متحده عربی - برگزار شد

بازار پاناسونیک در خاورمیانه و افریقا PMMAF نام دارد و محوریت اصلی این کنفرانس را تأکید بر ادامه پایبندی پاناسونیک به استراتژی مشتری محورش، بهبود شایستگی های فنی خدمات و پیشی گرفتن از شرکت های رقیب فعال در خاورمیانه از نظر خدمات دهی قرار داد.   مسئول امور مشتریان RMMAF در این کنفرانس بیان داشت؛ هدف ما این است که نیازهای مشتریانمان را بشناسیم و بتوانیم علاوه بر تولید محصولاتی خاص و نو، خدمات پس از فروشمان را کاملا یا خواسته های مشتری تطبیق دهیم. به این ترتیب ما ارزش بیشتری برای مشتریانمان قائل خواهیم بود. در واقع پاناسونیک برای افزایش توانایی های کارمندانش هزینه می کند و در همین حال به مهندسی رقبایش می پردازد تا همواره در صدر باقی بماند.  

کمی در مورد المپیک های فنی محلی پاناسونیک

المپیک های فنی چهار دسته از محصولات را در برمیگیرند از جمله کولر، تلویزیون های LED، مایکروفر و دربازکن؛ و همه متخصصان فنی آن منطقه موظفند برای بهبود سطح کارایی محصولات در این المپیک ها شرکت نمایند و به تست های «ارزیابی مهارتهای مشتری مداری» پاسخ دهند. به این ترتیب هر سال کارمندان پاناسونیک علاوه بر اینکه دانش خود را با هم در میان گذاشته و با توجه به نیازهای مشتریها و دانشی که طی مدت کار به دست آورده اند به ارتقای محصولات می پردازند، در مهارت های مشتری مداری نیز سنجیده می شوند تا پاناسونیک از بهترین و متعهدترین کارمندان نسبت به رقبایش برخوردار باشد. در این کنفرانس افرادی از امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، عمان، عراق، پاکستان و نیجریه در مورد اهداف بخش «امور خدمات مشتریان» و اهداف اجرایی آن سال به مذاکره پرداختند. نمایندگانی از روسای ژاپنی پاناسونیک، اداره CS، دفتر مرکزی کیفیت محیط، شرکت لوازم خانگی و شرکت Life Slutions نیز در اداره این برنامه همکاری کردند.

نظرات کاربران